Jaaha. Kävin semmosessa parkkihallissa kuuntelemassa kun Merri haukkuu - ja haukkuu ja haukkuu. Kyllä me siinä kehässäkin käytiin, eikä Merri siellä ollessaan pitänyt melua ja kävelikin vähän hienommin kuin erkkarissa.

Tuomari oli Virosta asti, Anne Klaas, ja se puhui ihan selvää suomea. Tämmöstä se tosta pikkuveljestä sanoi:

"Ikäisekseen hyvin kehittynyt, tiivis junioriuros, hyvä pää, tummat simät, vähän kevyet korvat. Hyvä selkälinja, oikea hännänkiinnitys, hyvä rinnan syvyys, hyvä luusto. Ikäisekseen hyvä karvanlaatu, oikea temperamentti. Tarvitsee näyttelykoulutusta." JUN EH, JUK2.

Se siis tykkäsi Merristä, selitti ettei anna eriä, kun on noi korvat tommoiset ja pitää vielä rauhottua ja käyttäytyä paremmin. Niinpä. Mutta tokaks se pääsi siinä kehässä. (Eka tietysti saikin erin.)

Mä tykkäsin kävellä reippaasti ja olin muutenkin ihan mielelläni missinä tänään. Tosi moni muukin tyttö sai vaaleenpunasen nauhan, mut olin mä avomielisten kehässä neljäs eli ihan hyvä, taaksekin jäi muutama samanlaisen erin saanu. Ja kaikki jotka mun kehässä pärjäs paremmin, pärjäs sitten paras narttu -kehässä. Tiukkaa kilpailua siis. Parhaiten tytöistä pärjäs mun kamu ja tuttu ja ihailun kohde Lulu, joka oli ihan paras narttu ja valioitui, että onnea kovasti.

Niin se täti kertoi musta kauniita:

"Oikea tyyppi ja koko, hyvä pää, oikea korvien asento. Hyvä kuono-osa, vahva ylälinja, hyvä rinnansyvyys, vahva luusto, hyvät lihakset. Oikea temperamentti. Liikkuu vauhdikkaasti pitkällä askeleella." AVO ERI, AVK4.

Meillä oli siis ihan hyvä reissu, vaikkei mitään sertihvikaatteja tai ruusuja saatu. On väsyttäny koko päivän ton jälkeen, oli siellä niin kova meteli. (Kiitti vaan Mersulle siitä haukkumisesta, höhhöh.)

terveisin tosi kaunis missi-Vappu