Yht'äkkiä muistinki, että agiliitohan on kivaa. Siellä voi tehdä myös emännän kanssa yhdessä juttuja!

Nokialla oli eilen kaks agistarttia. Ekassa juoksin jonku verran omia juttujani, mutta tehtiin kivasti rata loppuun asti, koska aina palasin takas Hannan luo. HYL. Tokassa mä sitten olin epävarmempi, kun olin tehny jo muutaman virheen muutenki, ja keppejä olis pitäny kolmatta kertaa yrittää, jäin nuuhkimaan maata, kun ei ollu mun mukavuusalueella se touhu. Sain kantokyydin pois. HYL.

Tänään sunnuntaina Hannaa jännitti onneks vähemmän, niin musta oli kivempaa mennä sen kanssa. Eka rata oli semmonen juoksutyylinen, ja voi vitsit että juoksinki! Kepeille piti mennä kaks kertaa, että sain tehtyä (kielto) ja sit keinulta tulin alas vähän lennokkaasti, mutta meillä oli mukavaa! RV 10, aika -13,35 s. Sij. 9. Hyppyrata oli sit semmosta kiemuraa, että lähdettiin epävarmemmasti. Mä kyllä päätin ottaa ohjat ja juosta aluks lujaa ja vähän ennen Hannaa. Tokana oli rengas ja kolmantena suoraan hyppy, jolle mä menin lujaa vaikkas se rengas meni vähän vinosta. Sit ei enää haitannu että kävin putkessakin samoja omia aikojani ja sen sellaista. Ihan hauska HYL, pikkupaniikissa.

Terveisin vähemmän haisteleva, vauhdikkaampi Vappu