Edit: Kotiräpsykuvia lisätty. Tämänpäiväisiä, pihasta.

Mä olen ollut VIISAS. Lyhensin lauantaina Ylöjärvellä huhkimisurakkani puoleen, kun jäin nuuhkimaan rataa seitsemännen esteen jälkeen, enkä mennyt keinulle ja muille mitä sen jälkeen olis ollu. Pääsin syliin ja pois. YLÖKK agikisat 5.9.2009 HYL.

V

Mä olen ollut KAUNIS. Kävin misseilemässä ja tällä kertaa esiintyminen oli ihan mielenkiintoista, enkä haistellut enkä haistatellut vaan olin vaan filmaattinen. Tampere ryhmänäyttely 6.9.2009 AVO EH, AVK2. Tuomari oli ihan suomalainen, Tarmo Viirtelä, joten lainataan sanojaan suoraan eikä käännellä enklannista:

Hyvä koko. Voimakas pää. Hyvä purenta, kaunis ilme. Kevyehköt ja aika pienet korvat. Hyvä kaulan & rungon pituus. Riittävä lapakulma. Lyhyt & suora olkavarsi. Erinomainen rintakehä. Iloinen häntä. Vahva takaosa. Hyvä, tiivis karva. Liikkuu hyvällä askeleella. Niskalinja saisi liittyä sulavammin runkoon. Hyvä käytös.

V (+ M)

M

Tuo melkein veli sitten häpäisi meidän perheen ja pelleili ja loikki kuin kenguru. Se sai mennä kolme kertaa yksinkävelyn, mutta oli ihan aropupu joka kerran, vaikka on se sitä vähän harjotellu. Sit sitä ei arvosteltu kirjaimilla niinku muita, se sai ruskean nauhan. JUN EVA.

Koko pienehkö. Muuten hyvä pään muoto, mutta voimakas otsapenger. Hyvä purenta, kaunis ilme. Kovin kevyet korvat. Hyvä kaulan & rungon pituus. Hyvä lapakulma. Lyhyt & suora olkavarsi. Vahva takaosa. Karkea karva. Iloinen häntä. Kävelemistä pitää harjoitella. Koira laukkaa ja hyppii koko ajan, joten liikkeet jäävät arvostelematta.

M

Oikeestaan meistä sanottiin paljon samaa, vaikka ollaan ihan eri näkösiä. Paitsi että mä oon nätti.

Terveisin Erittäin Hyvä Vappu, joka toivoo, että vaikka Eijan valokuvia saatais tänne käyttöön... sit joskus...

p.s. saatiin uudet pannat sieltä, vaikkei oltukaan erinomasia

V, punokset

M, niitit