Meidän lähikortteleissa ei juurikaan ole marja-aronioita alaoksilla.

2061732.jpg

Ne on ihan ältsin hyviä ja syön niitä joka päivä.

2061757.jpg

Vappu ottaa vauhtia ja hyppii kans.

2061749.jpg

2061752.jpg

(heh. päävikaa, tärähtäny!)

Mulle meinas käydä oksien kans hullusti. Apua!

2061738.jpg

2061772.jpg

Miten niin korvat hassusti? Mullahan on ollu teippiäkin monesti. Tarttisko muka laittaa vielä?

2061766.jpg

Sit Vappu kuuli jotain ääntä ja me haukuttiin hetki duetossa.

2061761.jpg

Että tältä mä näytän nelikuisena, 'synttärithän' oli jo viime viikolla.

Säkää ei oo mitattu. Kuustoistaviikkosena sain niitä piikkejä, olin räätälin vaakalla neljä kiloo. Kotivaaka valehtelee tänään 5,1 kg. Oisko totta? Ai joo. Söin mä toissapäivänä puoli kiloo Edamia, onneks 17%...

2061806.jpg

Vapun massu ei pullottanu, mutta mä näytin kuulemma pallolta. Uhkailivat vaihtaa blogin nimeks Vappu-Mies ja Merri-pallo! Kauheeta! Jäin siis kiinni varkaudesta, mutta mitäs jättävät juustojaan tollai. Hyvää oli ja vatta toimii mainiosti, ei mitään ihmeempää. Eilen mua juoksutettiin kuralällimetsässäkin pari tuntia, että vatta toimis erityisesti, mutta ihan normaalia papanaa mä teen.

Halloween-juhlassa olin pukeutunu melkein itsekseni eli MERImieheksi. Ei siis tarvi ruveta ehdotteleen mitään uusia bloginimiä. (Vappu oli kans oma ittensä eli (joulu)TONTTU.)

2061731.jpg

Terveisin Merri, 4 kk

ps Onko oikein, että puolta pienempi rääpäle saa enemmän ruokaa kuin mä? Terveisin laiha Vappu