Tuunkin näyttämään miltä mä näytän. Mä kun kasvan niin kovasti. Toisessa kodissa, siellä missä kasvan sit lisää, ei voi musta ottaa kuvia, kun mä en oo siellä. Siellä musta piirretään kuvia paperille ja tietokoneelle. Näköisiä nekin on.

1803585.jpg

Kasvattajakodissa musta on otettu monta valokuvaa, ja niitä saan täällä luvan perästä julkaista. Kuvaaja on siis Heli Korpinen tai joku perheenjäsen.

Kattokaa miten paljon pieni koira kasvaa parissa viikossa!! Ensin pari kuvaa siitä kun olin kaksi viikkoa nuori vauva vielä. Silloin pienenä.

1803572.jpg

1803579.jpg

Viikko sitten, kun olin kolme ja puoli viikkoa, olin vielä aika paljon paksumpi kuin nyt, röllimaha pystyssä lepäilin.

1803576.jpg

Ulkoillessakin turvauduin Katriinan syliin. Tykkään ihmisistä.

1803578.jpg

Mä olen myös filmitähti. Juutuupissa.

Mun iskä on huippuhäiskä, ja sitä videoo kannattaa käydä kattomassa kasvattajan sivuilla, kun me siskon ja veikan kaa leikitään iskällä ja iskän päällä.

Nymmää sit oon jo neljä ja puoli viikkoa vanha. ISO poika! Villi ja vapaa. Tasapuolisuuden nimissä näytän nyt vähän siskoo ja veljeekin. Mut erottaa helposti ryhmäkuvista, kun mulla on toi kylkiläikkä ja Lillillä ja Elviksellä on noi hännäntyven värit.

1803583.jpg

Oottakaas kun mä tuun sinne taas, lähdin vähän seikkailemaan kauemmas, kun mulla on semmonen utelias luonne.

1803582.jpg

Tahdon vaan kertoo, että oon jo Oikeen Koiran näkönen, vähän tästä ehkä läskit karisee ja jalat pitenee ennen kun lähden sinne toiseen kotiin, kun juoksen ja leikin niin kovasti. Ruokavaliokin on vähän muutosvaiheessa. Tässä mä olen koko komeudessani, aivan Järkyttävän Komea Merri:

1803584.jpg

Päätän raporttini tähän. Nauttikaa kuvista, ja toivotan kaikille Vapun tutuille parsonien perheille polttavaa pentukuumetta, niin saan paljon kavereita!

terveisin Merri, Upea Pentu