Oma perheeni on petturijoukkoa. Vaikka kovasti yritin mukaan,

1695553.jpg

ne ryökäleet lähtivät jonnekin ilman minua!!

Menin sitten Jyväskylään ja pidin huolta Mummusta ja Tutasta, kun niillä raukoilla ei ole omaa koiraa ollenkaan. Siellä on valtavasti vahdittavaa varsinkin rappukäytävässä. Jyväskylässä on myös tapana käydä pitkillä kävelyillä. Oikeastaan oli aika mukavaa olla muiden ihanien ihmisten kanssa kuin ikiomien. Vaikka Mummu ja Tuta on Niin Parhautta että ehkä ne on Mun Omia kans?! Kiitos seurasta Hyväkylän väki!

Siellä Jyskylässä tapahtui myös yllättävää. Tai kyllä mä itse tiedän, että kaikkialla Minut tunnetaan, mutta Mummu ei tiennyt. Kävelytin just Mummua pitkin katua ihan rauhassa, kun kadun toiselta puolelta hihkuttiin: "Anteeks, mutta onko toi Vappu, Tampereelta?" (Nyt seuraa valtava linkittely...) Sehän oli tietysti melkein tuttu ja mukava nainen, eli velipuoli Artun ja sen avopuolison Ulpun emäntä Henna. Artulla ja mullahan on sama isä, Jaska, joten tottakai Henna on seurannu mun juttuja täältä koneelta, ja on se nähtykin joskus näytelmissä. Terkkuja vaan sinne! Nähdään joskus lisää! Iskälle kans terkut. Lenkillä nähdään.

Nyt ollaan taas kaikki kotona, eikä noi ihmiset edes mene kouluun eikä töihin. Ihan hassua.

Agiliitoharkoissa ollaan saatu pari kertaa kehuja, että ollaan kehitytty valtavasti. No just. Mä oon ollut koko ajan mahdottoman hyvä, mutta toi ohjaaja. Sen on tarttenu kamalasti harkata. Nyt se vähän osaa näyttää niin että mä ymmärrän. Harkattiin viimeksikin kaikenlaisia hyppyjä ja putkia vaan, ja ekaks piti mennä monta kertaa ihan helppoja esteitä, kun ei se näyttäny kunnolla. Aina käänsi olkapäät ja kropan väärin tai meni liian hiljaa tai liian lujaa. Sit meillä meni loppuharkat valtavan kivasti. Enkä muuten käyny ollenkaan omilla teilläni! Vaikka Amanda ja Kuje oli siinä kontin edessä narussa. Se vaan on hassua, että nyt kun mulle ei enää namilla näytetä minne keppien välissä vois mennä, mulla ei ole yhtään hajuakaan mitä pitäis tehdä. Ei alkuunkaan! Me harkataan jotain uutta systeemiä siihen, mutta mulle ei ole kerrottu selvällä koiran kielellä mitä tehdään, ja oon aika ymmälläni. Muut esteet on kivempia. Kaikki.