Vanhoja ja vielä vanhempia juttuja voi siis lukea mun sivuilta. Sinne tuskin lisätään nyt mitään. Linkki tänne blogiin vain.

Joulukuun ajan olen keskittynyt enimmäkseen syömiseen ja ruuan varasteluun. Oivalsin vihdoinkin miten sinne keittiön pöydälle pääsee ja olen hämmästyttänyt perhettäni ahmimalla makeaa. Kahtena karkkilauantaina olen pikkupussillisen tyhjentänyt. (Salmiakit ei olleet yhtä hyviä kuin hedelmäkarkit, ja syljin osan pois.) Piparkakkuja söin myös yhtenä yönä aika hirmuisen määrän. Nää on ihania aikoja, mutta maha niistä tulee isoksi kuin ilmapallo ja vähän tulee kakkaa lattialle ennen aamua. Ihmiset opettelee olemaan jättämättä syömisiään pöydälle. Tai laittavat, kurjat, tuolit niin ettei sinne pääse näin pieni eläin. Vaikka on mulla mahtava pomppu, jota harjoittelen toisen pöydän ääressä. Siellä, missä käyn kurkistelemassa meidän jyrsijöitä. Marsua ja gerbiilejä. Ne haisee niiiiiiiiiiiiiin herkullisilta. Nuo tyypit vaan kieltelee sitäkin harrastusta. Mä vaan ihan vähän maistaisin, jos olisi kerrankin jäänyt häkki auki.

Kiitokset Saanalle (ja Ristolle ja Ilonalle), kun inspiroitte Hannan avaamaan tän blogin!