Siis mähän oon Tosi Taitava ja Hannakin KehitysKelpoinen! Me ollaan saatu valtavasti onnitteluja kaikilta ihanilta ihmisiltä, ja Hanna on aivan liekeissä, kun me tehtiin KAKSI NOLLAA tiistaina. Siis kolmen päivän sisällä, kolmessa peräkkäisessä startissa kolme nollaa tarkoittaa, että mun pitää tästä lähtien kisata kakkosluokassa. Vähänks me ollaan hyviä!

 

Toi on meidän keskimmäinen rata. Takkujen omissa kisoissa 1.6. Lulu meni saman radan just ennen mua Leenan kanssa, ja sai kans nollan ja pääsi sinne kakkosiin! Oli se nopeempikin kuin mä, joten sain kakkospalkinnon. Kivan Wubban, vähän ruokaa ja jonku lappusen (lahjakortti kisoihin, sihteerin huomautus). Toka rata oli hyppyrata, sen voitti mun kaveriparson Arska ihan sikanopeella radalla. Mää olin neljäs, niin en saanu muuta palkintoo kuin sen sertiruusukkeen (ja vähän ruokaa, nam).

Sunnuntaina lisää kisaamista, siellä kakkosissa.

Tässä mää nuuhkin maata kisapaikalla. Ei tehny mieli ruveta poseeraamaan.