Metsässä käytiin parisen viikkoo sitten ilman kameraa, mutta lujaa mentiin. On me käyty monesti sen jälkeenki, mutta tää nyt erityisesti, kun oli parempaa seuraa kuin oma perhe. Roni ja Iris sekä niitten Mirka. Iris ja Merri oli ihan hömppiä ja riehui, ja sit me aikuisetki koirat vähän innostuttiin juoksemaan. Kiitos seurasta, hyvin meni taas neljällä koiralla ja kahdella naisella. Oli kyllä märkää ja kurasta, vähän pakkasta.

Sit ennen lunta ehdittiin vielä käymään Joutsassakin, sentään jostain on valokuviakin.

Pieni hössö juoksee ihmeissään vapaana. Omassa pihassa ei saa. Joutsassa saa.

2109527.jpg

Juostiin me yhdessäkin. Joskus pitää aina sen verran leikkiä, että saa näytettyä kuka täällä on Kuningatar.

 

Vuorimännyn luona oli jännän väristä ja paljon tuoksuja.

2109570.jpg

2109561.jpg

Herukkapensaiden alla on parhaat myyrästysmaat. Kaiveltiin.

2109546.jpg

Merrieri maistoi sadevettä jostain lasten ämpäristä. Ei vissiin ollu hyvää, pohjalle oli jääny jotain mätiä lehtiä...

2109585.jpg

2109587.jpg

Pensasaitaa oli leikelty, ja vähän kokeiltiin miten sinne alle mahtuu. Oon mä kaunis.

2109593.jpg

Merrin on pärjättävä liehittelemällä. Tässä pusunäyte.

2109598.jpg

Toi jätkä kasvattaa varmaan talviturkkia. On vähän kosteella pörheä.

2109601.jpg

On se saanu paidanki, kun tuli lumet ja talvi.

2109506.jpg

Mä oon jalomielinen ja annan Merrin kuvia tulla noin paljon tänne, kun kerran Mun Kuvani tulee Parsonlehteen, kun Mulla on Serti tältä vuodelta. Viimeks näyttelystä ei saanu niin hyviä ruusuja, semmosen punasen muovipalan ja ulkomaan tekstiä vaan. Eli näyttelemässä on käyny. Talutin vaihteeks Riittaa, että Hannalla riitti voimia muihin juttuihin.

Juväskylä 23.11.2008, tuomari Irina Poletaeva, Suomi.  AVO EH.

"Correct size, long rib, needs better front angulations & forechest. Good head, typical expression, scissorbite, long neck, typical topline,& tale carriage, enough angulated behind, typical coat texture."

Mää oon siis aika tyypillinen bitsi. Eturintaa tarttis, melkein kaikilla luki sitä samaa. Kananrintaa mää itte sanoisin tarviivani, Riittakin tykkäs että mä olen niin kauheen laiha, että ruokaa vaan lisää!! Samaa mieltä! Näyttelykauneutta katotte sit lehestä, ei me siellä saatu kuvaa edes Merrin Amos-iskästä vaikka yritettiin.

Että ei meillä tylsää oo, vaikka Merri joskus esittää.

2109631.jpg

Terveisin ton pennun 'isosisko' Vappu, jolla menee hermot puremiseen, ja joka nukkuu mieluiten ihan ilman koiraseuraa nykyisin