Morjes.

Kotona on tylsää. Meen varmaan parsonlenkille illalla etten vallan tuu hulluksi täällä huopatossutehtaassa.

Vappu on vieläkin pelottava, kun se hoippuu kävellessään ja sillä on toi tötterö päässä. En kävele sen ohi kapeissa paikoissa. Itken vähän niin ihmiset tulee avuksi ja pääsen äkkiä ohi. Että ihan turhaa ruveta jotain portteja laittamaan tai jotain, en mä halua Vapun viereen ollenkaan. Hui ja hyi. Sitäpaitsi se nukkuu paljon.

Mua kiusataan, kun mun ylähampaista isoimpia nytkytellään. Au. Tarttis kuulemma kohta irrota. Rupes ne jo heilumaan, nou hätä. Antaisivat olla. Vastahan alakulmurit lähti viime viikolla. Uudet hampaat kyllä näkyy tulevan jo hyvää vauhtia. Hannan sormet mun suussa. Pyh.

2115376.jpg

On vähän suuvärkki muuttunu siitä kun olin vauva...

1766916.jpg

Terveisin heilurihammas-Merri

(niin siis Vappu toipuu ihan hyvin. Vähän täräjää ja huohottaa välillä, varmaan kipuja sen verran. Haava on ihan hyvä, kolmessa kerroksessa tikkejä, ylimmässä kerroksessa ykstoista.)

(Meidän alueelta kuoli myrkkyyn jo toinen koira! Varokaa, mansesterin haukut!!)