Näin ne kuukaudet vierii. Täytän tänään jo 5 kk.

2126470.jpg

En osaa poseerata, mutta nopeesti jos käyttää kameraa, osun joskus kuvaan, joskus näkyy vain vauhtiraitoja.

2126468.jpg

Ratekiset mitat on tänään kotipuntarilla 5,5 kg ja toissapäivänä Leenan mittaamana Takkujen säkämitalla 31 cm. Enks oo hieno?!! Taitaa ärrävikaisten Merri eli tyttö-Melli jäädä mitoissa jälkeen? Ainaki melkein?

Haukkumista oon kehitelly miehekkääseen suuntaan, pissiminen sujuu vielä kyykyssä (sisälle ja ulos). Agilityssä osasin mennä jo 'yli-yli-putKEEN' ja paikallaan odottamista treenaan kotioloissa. Kaikki etu-ja kulmahampaat on nielty tai syljetty pois ja uusia on tullu tilalle, poskissakin tapahtuu jotain. Tykkään leluista ja Vapusta (enemmän kuin se musta) ja muista koirista lemppareita on Jaska + Arska sekä pinseri Iris. Tykkään melkein kaikista koirista kauheesti ja sit ihmisistä kans. Jonku verran pureskelen käsiä, mut oon sitä vähentäny. Oon kaikkiruokanen ja syön sikanopeesti mitä vaan. Lisäks tykkään käydä keittiön pöydällä siivoomassa sinne unohtuneet ruuat. (Tästä syystäkö Vappu oli laihtunu, se on jättäny kaikki varastamiset mulle? Se oli leikkauspäivänä onnettomat 6,2 kg painava.) Nukun mieluiten Hannan sängyssä peiton alla mutta vaikka missä muualla myös.

Jos kamera tai kuvaaja olis parempia, olis myös söpöstelykuvaa ja näyttiä kuinka mä osaan seistä hyvin jos EI seisoteta. Mutku. Olkoon. En mä oo tärähtäny. Muu perhe ja kameran kuvat vaan.

2126462.jpg

2126455.jpg

Terveisin Merri, 5 kk