... on nää kuvat. Komeet miehet kuvissa on tietysti jo monta viikkoa. Mä kuvissa melkein 13 viikkoa ja Ossi (Kamunkorven kaverini) on jonkun kuukauden(ko?) nuorempi. Nää kuvat on otettu kun pääsin Vapun siivellä Ulvomäkien ja Kamunkorpisten tapaamiseen Ylöjärvelle. Vappu oli sikahyvä makkaransyöntikisassa mutta eihän siitä oo kuvan kuvaa, meistä nuorista ja komeista pojista vaan.

Ossi on oikeestaan ihan hyvän näköinen.

1979981.jpg

 Ja hajuinen. Tässä tutkitaan ja haistellaan.1979973.jpg

Totesin kivaks kaveriks, ja pyysin sitä leikkimään.

1980039.jpg

Sit leikittiin.

1979997.jpg

Tajus se mennä selälleen välillä. Juostiinkin ihan kameraa nopeemmin. Käytiin autojen alla ja kaikkee.

1980034.jpg

Sillä on kans kaameet hampaat. Terävät. (Mun leegot alkaakin olla jo aika nysät. Pitäis hankkia jostain uudet.)

1980047.jpg

Välillä mun oli oltava rauhallisesti, koska mä tykkään ihmisistäki. Niillä on nameja taskuissa, ja kuten oon ennenki kertonu, voi saada suuhun niitä, kun vaan kattelee nätisti eikä aina riehu.

1980004.jpg

1980015.jpg

Mä olisin voinu leikkii mieluusti sen Elvan kans, se on ton Ossin sisko. Ei vaan ehditty, nähtiin vaan hihnassa. Elva oli sit jo menny kotiinsa, kun pihasta oli kaikki muut koirat kiinni ja autoissa, ja me Ossin kaa telmittiin. Paitsi että oli meillä kaks lastenvahtia, Tyyne ja mun tuttuni Lulu. Plullu laitettiin kyllä autoon, kun ne tytöt rupes vähän tuijotteleen toisiaan. Olisivat vaan meitä katselleet.

Tässä Tyyne vahtii meitä. Melkein.

1979986.jpg

Näin mä hihnalenkillä Vapun kans myös mun idolin ja miesmallin Panun, joka oli edellisenä iltana ollu yhdessä meidän kans metsälenkillä. Se olikin jännittävä reissu. Meitä oli kaks ihmistä ja me neljä koiraa (tietty Lulu ja Panu, Vappu ja mä) ja me nähtiin ihan läheltä kolme hirveä. Sit myöhemmin tapahtu ikävää, eli Panu satutti jalkansa ja siitä tuli kamalasti verta. Hanna ja Leena kantoi pitkät matkat vuoron perään potilasta pois sieltä Her-Metsästä. Me muut oltiin kamalan kiltisti, ettei ihmisille tulis enempää huolta. Panu saa nyt pitää ulkona kurarukkasta, kun sillä on jotain tiggejä tai hitsiä siinä haavassa.

1980057.jpg

Sorge, Lulu ja Vappu. Teistä Ulvomäkisistä ei ole Ulvomäki-tapaamiskuvia. Hih.

terveisin peuha-Merri