Käytiin viime lauantaina koirapuistoilemassa ihan kahden koiran kesken. Ei me muitten kaa leikitä. Aluks kierrettiin se lampi ja leikittiin mannekiinia. Kauniit ja rohkeat.

2006029.jpg

Kuten näkyy, oon käyny parturissa eli Riitan kampaamossa. Kiitos trimmistä. Aatelkaas, että brittiläinen täti erkkarissa sunnuntaina tykkäs musta vaan EH:n verran. Siis vaikkas oon näin ihana! (No, lähinnä se hermostu, kun mä en osannu muka kävellä nätisti. Muuten olis ehkä tykänny enempiki. Sitäpaitsi Lulusta se tykkäs hirveesti, ja se on kiva juttu.)

Hanna leikki vastavaloon kuvaamista.

2006028.jpg

Siellä koirapuistossa oli pehmeetä kaivettavaa maata.

2006036.jpg

2006034.jpg

Sit siellä oli sellasta mitä Hakametsän koirapuistossa ei. Isojen kivien koloja, melkein oikeita luolia! Niihin me yritettiin tunkea välillä molemmat. Tässä siis kuvasarja maailman kuvauksellisimmista jutuista eli parsoninpyllyistä!

2006038.jpg

Tässä mää tungen Merrin ali luolaan.

2006042.jpg

Ja Merrikkä mun perässä.

2006046.jpg

Vaikka olis meille omiakin koloja ollu.

2006048.jpg

Ootteko nyt nähneet tarpeeks periä? Ok, vilaskaa mitä musta näkyy kun oon 'kiven sisässä'...

2006052.jpg

Merriä harmittaa kovin, kun siitä ei oo ollenkaan kuvia, kun se näki Porvoon erkkarissa turistina ollessaan äitinsä, isänsä ja veljensä Elviksen. Merri oli tullut kovin iloiseksi, eikä ollut moksiskaan, vaikka isänsä vähän murahteli kyllästyttyään siihen riekkumiseen ja vaikka Elvis sitä nylkytti. Jätkä oli vaan normaali iloinen itsensä. Sille se vähän nauroi, kun Elvis tykkäs samoista komeista miehistä kuin se itte, eli Jaskasta ja Arskasta, ja pissas selällään omalle massulleen. Heh. Niin siis Merri käski terveisiä sekä niille pojille, että lähisukulaisille. Mä en nyt laita muuta kuin vielä yhdet onnittelut Lululle, kun se oli siellä prinsessojen prinsessa.

Terveisin Erittäin Hyvä Vappu, joka tykkää kivenkoloista