1906959.jpg

Mä olen ihan mukiinmenevä (kulhoon-) kaveri. Huomenna täytän jo 10 viikkoa!

Mua yritettiin oikein poseerauskuvata pihan pöydällä.

Yhtä takajalkaa vaan voin ojentaa.

1906890.jpg

Näkyyks etuosa nyt?

1906927.jpg

Ettekste haluu naamaa nähä?

1906949.jpg

Mä meen muuten liukkaasti jo ite isot sisäportaat ylös ja alas! Metsässä olin paimentamassa Panua, Lulua ja Vappua. Näytin niille tietä kun painelin polulla usein ekana. Jaksoin parin tunnin lenkin kuin mies.

Mulle kasvaa isojen turkki. Selässä on päällä karkeeta karvaa. Nassukarvat on kans kasvussa. kulmakarvat nyt ainaski. kyljistä oon vielä ihan pehmo.

Ai miks olin kulhossa? Noku iso vaaka valehteli liikaa. Korkeutta oon tietysti kasvanu, mutta kuvasta näkyy, että painoo on nyt 3,211 kg (ja kulhon tilavauus on 4,3 litraa?).

1906968.jpg

Terveisin Merri, kasvava poika