Jotku luulee, että Merristä ja musta ei tullu ollenkaan kavereita. Oikaistaanpa tää luulo.

Viime viikolla oli yhtenä päivänä ihana aurinkoläntti olkkarissa. Näin me siitä nautittiin yhdessä.

1949090.jpg

1949086.jpg

1949088.jpg

Iltaisin on jo ihan turhan pimetä. Höh.

No. On meillä sähkövalot. Näkee leikkiä ja pelata.

1949092.jpg

Merri on oppinu hyvin millon kantsii olla keittiössä. Tässä me päivystetään jääkaapilla.

1949095.jpg

Ihan jees toi pikkujätkä on. Lenkillä se käyttäytyy joskus hassusti. Sisällä me riehutaan joskus aika kauankin, mutta sit kun mua ei enää huvita, mä kävelen vaan pois.

1949097.jpg

Se ei osaa vielä paljoo juttuja, mut mä ja Emännät opetetaan. Se minkä se osaa turhan hyvin, on sohvaan hyppiminen, kun ei sillä oo lupa olla siellä. Agikentällä, kun mä menin kaikkia hienoja tosi kivasti, Merrillä oli pikkuharkat ja se käveli maassa olevaa kiipee-lautaa pitkin ja söi juustoa ja porkkanoita toisessa päässä. Putkestakin se uskaltaa mennä läpi, mutta mehän ollaankin luolakoiria.

Se ei musta ole kivaa, että M syö vieläkin usein, mutta meinaavat antaa mulle vähemmän ruokaa kuin sille. Olin viikonloppuna kuulemma hirveesti lihonu, kun Hanna oli poissa (jossain kattomassa muitten Ämmien tai oikein ÄmmäÄmmien agiliitämistä). Dieetille laittavat, hölmöläiset, taas.

 (Kuva: Koiramaa.fi)

Aijoo!! Tärkee tiedotus: Mulla on uusia, ihania, ihania, ihania leluja! Ne Helsingin Ämmät tai jotku samassa paikassa oli myyny Hannalle hyviä vinkuvia juttuja, jotka sain sunnuntai-illaksi. En voinu edes lenkillä kävellä mihinkään, kun oli kiire kotiin takasin leikkimään! Kun lelut pantiin kaappiin, kävin aina välillä puhisemassa ja haistelemassa kaapinovella, että ne on varmasti tallessa siellä. Ehkä otan joskus agilitykentälle semmoisen mukaan, jos viittin ruveta sitä palauttamaan leikkiessä ihmisille. Suosittelen näitä leluja kaikille karvaisille kavereille! Mulla on pieni paha punainen, ja isompi hyvä vihreä. Molemmissa herkullisen kova vinkuääni ja kestävä rakenne. Ja nää on mun, sanoi tuo 'pikkuveli' ihan mitä vaan. (Saa se niillä leikkiä, mutta ne on MUN.)

Terveisin leikkisä Vappu

ps Olin silmälääkärille näyttämässä taas silmiä. Paineita mitattiin.