Moi! Mä olen Merri, ikää 19 päivää. Olen jo iso mies, kilon painoinen.

1766765.jpg

Silmät avasin viime sunnuntaina, maanantaina jo kävelin. Mulla on kyllä parsonien pitkiksi kehutut sääret vielä aika nysät ja mahan takia niukka maavara, joten aikamoista hoipertelua kävelyopettelu on. Lisäksi osaan vähän leikkiä ja heilutan häntää.

Oppiminen ja kasvaminen väsyttää kovin. Siksi mä usein nukun.

1766761.jpg

Tänään kun tänne tuli joku Mulle Tärkeä Perhe käymään, sisko Lilli (tuo suloinen ja vaaleampi) ja veli Elvis (kova laulamaan ja melkein yhtä komee kuin mä) sai oikein herätellä mua.

1766758.jpg

1766755.jpg

Rupesin mä sit niihin tutustumaan, ja olihan ne ihmisiksi ihan mukavia. Puhuivat vähän lässyttämällä ja kommentoivat mun läskejä, mutta silittelivät ja pitivät sylissä. Ne tykkäs musta hurrrrrrrrrrrjan palllllljon, ja kyl kai mäkin voisin niistä tykätä. Näytin niille erityisosaamistanikin, mitä sisko ja veli ei osaa: kävin pissimässä ite paperille! Elvis ja Lilli vaan laulaa tai piippaa niin kauan että äiti tulee nuolemaan. Näytänkin sen äitykän. Sen nimi on Mango, ja se tarkottaa että se on syötävää, ja siks me maistellaan sen tisuja ahkeraan, minä ja velimies varsinkin. Tässä kuvassa Lilli ja Mango.

1766770.jpg

Äiti meillä vähän määräilee ja murraa asiat kuntoon. Siks mun iskä Amos ei oo päässy nyt kuviin ollenkaan. Se oli ihan eri huoneessa. Mut se on semmonen hieno joka paljon tykkää naisista! Tänään se oikein lähti kattomaan yhtä hyvän hajuista, sitä jota mä en myöskään tavannu, sitä Mun Tärkeitten mukana matkustanutta, mutta ei Amos sitä löytäny vaikka kävi poliisilta ja löytöeläintalostakin kysymässä ihan itte. Ne vaan toi sen kotiin, ja otti vielä panttivankimaksun. Way to go, iskä! Mä kans aion (isona varsinkin) opetella tykkäämään naisista.

Siskosta mä tykkään nyt jo. Tässä me vähän jutellaan.

1766786.jpg1766788.jpg

Tää seuraava on melkein samanlainen, mut kattokaa kun Elvis vispaa häntää!

1766792.jpg1766794.jpg

Hali...

Sit me on saatu maistaa muutakin kuin tissiä! Maissivelli ei ollu erityisen hyvää ja matolääkettäkin yritin purskuttaa pois, mutta tänäänkin tykkäsin jauhelihasta! Muikeet on ilmeet. Kaikki kolme sai omat nokareet, ja Lilli the Reipas kiskaisi omansa alta aikayksikön. Elvis söi lootassa.

1766797.jpg

1766802.jpg

1766807.jpg

1766811.jpg

Vähänkö rupee väsyttään. Meniskö nukkumaan taas? Tarttee kasvaa tosi paljon seuraavan melkein viiden viikon aikana, sit mulle tulee vissiin muuttoauto tai jotain. Hampaatkin pitäis keritä tekeen ja opetella pureskeleen. Painimista pitäis harrastaa ja - krooh - mitäs mun pitikään - krooh - - -

1766916.jpg

1766812.jpg

Tähän siskon ja veljen väliin jos rupeis - -

1766813.jpg

terveisin Merri-möykky