Kun vähän torkkuu pitkän päivän päätteeksi, saa huomata kamalan nurkanvaltausyrityksen internaatissa! Hyvä että mä tulin kurkkimaan portaiden raosta että mitä Mun Blogiini kirjotellaan! Vaihdetaan (tekis mieli sanoo paha sana) multa kysymättä blogin nimikin, ja jonkun rääpäleen mukaan, josta mulla ei ole kuin hajuhavainto!

1766754.jpg

Mua ei edes mainita nimeltä. No jutussa esiintyvä Hyvän Hajuinen Amoksen Hurmaaja olen tietysti minä. Ei se ihan kokonaan ole mun vika, että haisen hyvälle ja kun olin Hienona Turistina päiväkävelyllä satamassa ja linnoituksessa (sekä pusupuiston tienovilla, vaikkei kukaan pussannut) oli Amos lähtenyt etsimään mua.

Matkustin siis paljon autossa tänään, mutta sain myös käydä pissimässä Amoksen pihaan paljon hajuliruja. Siellä oli hieno piha. Enkä oo ihan varma pentujen siellä asumisesta, mutta se narttu kyllä mulle rähjäs vähän portin takana kun seisoskelin. Että ei se Amos ehkä ihan sinkku ole. Eikä me treffattu. Hajuviesteiltiin vaan.

terveisin juoksuinen Vaapukka