Agiliitämästä silmähomma ei onneksi estä eikä ole tulossa lähiaikoina ainaskaan mitään operatsuunia. Maanantaina oli harkoissa ekan tunnin parsonspesiaalia, kun mä ja Ilona saatiin kahdestaan harjoitella. Mentiin A yksittäin, sitten semmoista rataa että kaks peräkkäistä hyppyä ja vasemmalle kohti putkea. Hui, kuinka hidas ohjaaja mulla on! Siis siitä pääsee niin helposti ohi, että on kyllä vaikee tietää minne menis! Sit sai sieltä putkesta kipittää vielä hypyn ja sen A:n. Olis saanu vielä vähän hyppiä sen jälkeenkin, mutta kun oli oikein hyvä ja taitava, niin lopetti siihen. :-)

Keinua harjoiteltiin vähän, ekaks meinasin juosta siitäkin loppuun asti, kun ei se näyttänyt erilaiselta kuin puomi. Opin vähän hidastelemaan, kun oli nannaa siellä päässä. Tömähtävän pään alla oli jotain hiekkasäkkejä.

Toisella tunnilla oli mukana muakin nopeampi ja pomppuisampi Edi. Yritettiin alun kahden hypyn jälkeen kurvata vähän oikealle hypylle, ja sieltä takaa sitten heti alkuperäiselle vasemmalle putkeen. Hei, vaikeeta! Mentiin kuitenkin - jotenkin valssia tanssimalla (taas ehdin ohi ja melkein kamppaamaan ton hidastelijan) ja sillai heittämällä tai jotain. En tiedä mitä ne oli, mutta kyllä mulla on kentällä hauskaa. Mun piti välillä aloittaa sieltä kahden hypyn välistä, etten olis juossu niin lujaa.

Väliajoilla kaivelin kuoppia Kiinaan siellä laidalla. Lopuks mentiin vähän keppejä, mut ne on vaikeet mulle, vaikka tuo läski näyttää niitä koloja ja pukkaa jalalla. Tai toinen puoli jotenkin menee, mutta Ihmiseni on unohtanut miten se toinen puoli näytetään. Oli harkkojen lopussa jo ihan koordinaatio sekaisin ja huitoi väärin. Ei se mua niin haittaa, kunhan saa nakkia. Tai lihaa. Tai nappulaa tai porkkanaa tai lihapullaa tai kuoreita. Ihan sama. RUOKAA: Mua pidetään taas ihan nälässä!

Dieettimeiningin syy: sunnuntaina on muka taas näytelmä. Tarviiks mun mennä? Jos mä vaikka vetoaisin mun silmien erikoiskauneuteen, että lopetettais koko kauneuskilpailut kun jo oon tarpeeks nätti? Neuvottelut on kesken, mutta sopimuskauteen kuulemma kuuluu vielä tuo tänviikkonen. En muista allekirjottaneeni mitään?