Olen ollut akenttina koirakavereiden kanssa. Seikkailu on jännittävää. Luulisin kuitenkin, että joulu tulee, koska meillä on jääkaapissa kinkku, ja ihmisillä kaikenlaista hössötystä.

Mun piti etsiä johtolankoja Joulupukin olinpaikasta ja joulun uhattuna olemisesta, mutta vaikka olen monista paikoista etsinyt, löysin lankaa vasta eilen.

1153329.jpg

1153340.jpg

Johtolankaan sotkeennuin, kun änkäsin syliin. Mun tekee aina hellyyttä kovasti mieli, kun mulla on Ne. Kaikille poikakoirille tiedoksi, että mulla on taas Ne, sihteeri haluaa jostain syystä kirjata oikein muistiin, että isompi vuoto alkoi 11.12. Jotta pojille joulunpunaisia terveisiä.

Ihmiset toi puunkin kotiin, ja sitten ne laittoi palloja oksille ja kaatoi sen lattialle makaamaan. Rätillä piti lattia luututa ja pallot meni pitkin poikin. En ole enää mikään onneton pentu, osasin olla ottamatta niitä palloja, eihän ne olleet mun.

1153331.jpg

Haluan toivottaa jokaiselle ihmiselle ja koiralle rauhallista ja hyvää Joulua! Saakoon joka koira palan kinkusta! Ja pipareita suosittelen kaikille, viime vuonnahan söin melkein pellillisen yhtenä yönä...

1153335.jpg

Pikku pennuillekin tiedoksi: tuollainen kukka on myrkkyä. Ei saa maistaa!

1153366.jpg