Ulpu tossa juuri kertoi omasta Taikasanastaan, ja kuinka tuli takaisin kun sitä huudettiin.

Mä en vissiin oo harjotellut ihan tarpeeksi, tai kesti se herkkujen esille kaivaminen liian kauan, kun eilen vähän pelottelin ihmisiä enkä tullu heti. Olin iltasella muutaman pihan poikki menossa pupun perässä (Siiriltä pääsi hihna irti kun lähdin vähän yllättäen ja kovaa) kohti metsää, mutta tulin takas kuiteski kun mun Omaa Taikasanaa huudettiin. Mietin vaan siinä viimesellä talonnurkalla minuutin, että lähtiskö takas mettään vai perheen luo. Perhe, Taikasanat ja makkara voitti, mutta ei ihan heti.

(Ne tyypit jotka asui siinä omakotitalossa kyttäili ikkunasta että mitä tuolla ihmiset huutelee ja meinaa tulla niitten pihalle.)

Oksettaa vieläkin ne luunsirut. Matto vietiin olkkarista pois. Tarttee kuulemma pestä se. Ehkä mä syön tota omaa pahviruokaa toistaiseksi taas. Roskaruoka on hyvää kyllä.

Ajattelin vastata kutsuun, ja osallistua kirjailijan työhön. Meillä pienillä valkoisilla on paljon asiaa. Monet mun kaverit on kans kirjailijoita.