Sen lisäksi, että olen sairaan nopea (Murren tuloksia on netissä!), osaan varmasti ennustaa!

Tiedän etukäteen milloin mulle ei aiota antaa iltaruokaa ollenkaan, ja sitten joudun siis valmistautumaan asiaan syömällä itse löytämiäni ruokia. Tää toimii aina! Eilenkin tuli sellainen olo, kun noi oli jossain autoilemassa puolisen tuntia. Hypin ja pompin, mutta sain sitten työtasolta napattua valkosipulipatongin. Söin varmuuden vuoksi yli puolet. Olin ihan oikeassa: just eilen ei sitten ollut iltaruokaa tarjolla. MOT.

(Patongin syömisessä oli se paha puoli, että vaikka olin ennen ysiä ulkoillut, yöllä tuli pakkotarve kakata. Onneksi olkkarissa on yksi matto, ettei tarttenut paljaalle lattialle tehdä. Lisäksi tuli niin kova jano, että oli kolisteltava vesikuppia niin kauan, että sain Hannan hereille ja antamaan lisää vettä. Aamuun mennessä sekin oli juotu, mutta pissasin vain lattialle - en muistanut siihen matolle tehdä.)

Onneksi noi ihmiset rakastaa mua. Kuulemma muuten nyljettäisiin joku elukka. Mistä ne puhuu?