Olisipa aika varmaan kertoa miten mua haukuttiin Jämsänkoskella kuukausi sitten, kun olen siitä jo toipunut. Oli ihan hauskaa kehässä, kattokaas kuvia. Ja nää kuvat on ottanut Siiri, 7 v.

Yhteiskävelyllä sisko-Veeran kanssa. Se pääsee aina Riitan kans kehään, mä joudun ottaan ton Hannan mukaan.

732306.jpg

Pöydällä mä ensin kysyin siltä juomarilta, että saako sitä pussata. Ja sai!

732319.jpg

Jaksoin sitten seistä siinä kopeloitavana. Annoin katsoa hampaat ja kaikki, kun jo oltiin pusuystävät.

732316.jpg 

Seuraavasta kuvasta näkee, että mä hymyilen missikisoissa, kun niissä on kivaa.

732315.jpg

Lennokkaalla askeleella mentiin ympyrää.

732317.jpg

Se seisoskelu onkin tylsempää sitten, mutta ei se niin kamalan kauaa kestä.

732307.jpg

Ihan päätön tuo emäntä, kun ei se jaksa olla koko ajan mun kans kyykyssä.

732318.jpg

Tämmöistä se Tarmo Viirtelä musta haukahteli, ja antoi vaan EH:n eli sen punasen nauhanpätkän. Olin junnunarttujen kolmas.

Hyvä koko. Vahva pää. Hyvä purenta. Vaaleat silmät. Pienet korvat. Riittävä kaulan pituus. Hyvä etuosa. Kaunis rungon muoto. Iloinen häntä. Hyvät takakulmat. Karkea karva. Hieman tepsuttavat etuliikket. Hyvät takaliikket.

Seuraavan kerran näyttelen Parsonrussellinterrierit ry:n Erikoisnäyttelyssä Hyvinkäällä. Mitähän siitäkin tulee. Nakkia ainakin pitäisi saada.

Ekaks mä meen tänä viikonloppuna riehumaan Joutsaan. Katsastan onko mustikat kypsiä ja juoksen hepulijuoksua pihassa.