Mun veli Romeo ja sen emäntä Eeva ja meidän kouluttaja Taina Helin.

732208.jpg

Mä välillä odotin vain innokkaasti, mutta välillä haukahtelin, kun teki jo mieli mennä leikkimään esteillä.

732274.jpg

Romeo yleensä aina harkkas ennen mua. Tässä näätte.

Veli tulee hienosti puomilta ja pysähtyy kontaktille herkuttemaan.

732222.jpg

Musta ei tuollaista kuvaa olekaan. Ollaan niin nopeita, ettei aina kameralla ehdi tilanteisiin mukaan. Kattokaa vaikka tästä. Putken suu, parissa kuvassa ei näkynyt ketään (ne mä käskin sit deletoida) ja sit näkyy Romeo ihan epäselvästi. (Hyvä vauhti!)

732277.jpg

Mä kans.

732278.jpg

732280.jpg

Tässä kuva siitä kun me Hannan kans jutellaan miten hirmuhauska harrastus tää on!!

732206.jpg

Jossain pitäis olla lisääkin kuvatuksia. Nää oli vaan näistä harkoista 4.6. Taisi olla se päivä, kun muut jäi liikenneruuhkaan ja me vaan veljen kans hikoiltiin. Oli kuuma ilta. Oikeesti meidän ryhmässä oli muitakin:Rocky (se on se isompi koira), Tuure, Trixie, Lotte (vaikka sillä oli sairaslomaa ja kipsi jalassa) ja sit Romeo ja mä. Veera vaihtoi toiseen ryhmään, joka oli myöhemmin illalla.

Jos ne kuvat löytyy, laitetaan esiin.