(Blogit ilman uusia kuvia on tylsiä. Sanokaa noille mun ihmisille siitä. Veljeni sivuillakin on ihania kuvia ainaskin kiljoona.)

Pikailmoitus:

Jos varastaa liukuoven takaa kaapista pussillisen kuivaa maksaa, kurakakkaa voi lennättää pitkin seinää melkein metrin korkeuteen!!!!! Opin eilen. (Voi mulla olla taas joku pöpökin.)

Mä kyllä yritin päästä ulos, mutta siihen ulko-oveen ja tuulikaapin seinäänhän se varpusparvi räjähti. Ihan hyvä ettei siitä otettu kuvia, vaan siivottiin. Haju oli aika paha.

Edellisellä kerralla kun massu oli pipi, oksensin muutaman kerran ja maha oli vellillä. Tää kuravesijuttu on ihan uutta ja uuvuttavaa. Pyllynpesuunkin jouduin, kun olin ihan sotkussa. Suihkuavaa vesikakkaa tuli lisää illan mittaan. Kyllä uni maittoi yöllä, sen verran heikotti. Aamulla tuijotin Hannaa aika pahasti, kun tarjoili taas pelkkää vettä (lääkkeellä terästettynä, mutta ei se nälkää vie).

MUOKKAUSHUOMIO: Emäntäni on it-urvelo, ja yritti nyt laittaa mun kuvan tonne blogin yläreunaan. Kertokaa jos blogin ulkonäkö meni ihan ketuiks. Meillä se näkyy ok, vaikkakaan ei ihan niin kuin haluttiin. Saa olla noin, jos kaikilla näkyy tekstit ja laatikot ja kaikki. Kuvassa oon pentu vielä, jotain 4 kk.