540623.jpg

Eläinräätäli pani valot pois ja tuikki lampulla silmiin. Niissä oli jo jotain tippaa. Olin kiltisti pöydällä enkä edes kiemurrellut, enkä sanonut sille tädille mitään. Sitten se käänteli mun takakoipia hassusti ja teki jotain (piikitystä) mun niskaan. Sain terveen paperit. Ihmiset sanoo, että nyt mulla on yksivuotisrokotteet ok ja polvet ja silmät tarkistettu ja hyviksi havaittu. Odotushuoneessa pidin pikku meteliä, mutta siellä tutkimushuoneessa kun ei ollut edes muita koiria, niin ei tarvinnut.

Kotona huomasin, että aurinko paistoi peilin kautta mun ruokamatolle. Sain aurinkoläntin eteiseen, jossa ei ole edes ikkunaa! Raivasin vähän kuppejani syrjemmälle ja kävin lepäämään.

540621.jpg

Vähän tuo kameran kanssa husaaminen häiritsi, mutta jatkoin sitten sitkeäsi unia.

540625.jpg

Hännän laitoin ruokakuppiin, kun se siinä oli ihan tyhjän panttina.

540620.jpg